Viena priežasčių, kodėl Lietuvos įmonės nusprendžia nebedalyvauti užsienyje vykstančiose parodose - jų idėjos tiesiog pavagiamos.
Kontrafakcinės produkcijos dalis pasaulinėje rinkoje šiuo metu sudaro aštuonis procentus. Vokietijoje ekonominiai nuostoliai artėja prie 25 mlrd. eurų. Įvertindama tai, Messe Frankfurt, parodas organizuojanti įmonė, pradėjo kampaniją Messe Frankfurt prieš kontrafakciją už tai, kad būtų užkirstas kelias dizaino ir produkcijos technologijų piratavimui visose Frankfurte rengiamose prekybinėse parodose.
Prekių dizaino ir prekinių ženklų apsaugai daug dėmesio bus skirta ir balandžio 23-27 d. vyksiančiose parodose: Light+Building- skirtoje architektūrai ir technologijoms bei «ACS -skirtoje kompiuterinių sistemų panaudojimui architektūroje bei statybose.
Parodoje bus specialus stendas, kuriame ekspertai atsakys į dalyvių klausimus apie prekių dizainą ir gamybą.